sâmbătă, 4 februarie 2012

PREMII...







 

Am primit acest premiu dragut de la Adnia ,Adela si Felis .Multumesc foarte mult!
  Trebuie sa indeplinesc niste cerinte si anume:
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!
Intrebarile:
1. Care este produsul de machiaj preferat?
         Rujul
 2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
       Nu ma iau dupa asa ceva.
3. Care este desertul tau preferat?
       Cu siguranta ciocolata!
4. Culoarea preferata?
       Verde.
5. Care este prenumele tau?
       Adina-Simona.
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
      Vunk si Antonia-Pleaca
7. Pisici sau caini?
      Si pisici si caini.
Eu nu prea am spus  multe despre mine pe blog,deci...mi-ar placea sa locuiesc pe o insula,sa fiu aproape de mare ,unde e mereu soare si este mereu cald ,si....
N-am sa daruiesc cuiva in mod special acest premiu,cred ca toti care ma urmaresc il merita si ii invit cu mare drag sa-l ridice.

Niciun comentariu: