sâmbătă, 5 mai 2012

CASTIGATORUL CONCURSULUI,,1 AN DE BLOGOSFERA''

     Vreau pentru inceput sa-mi cer scuze ca nu am postat in ziua care trebuia rezultatele concursului,dar calculatorul meu face figuri,plus ca am trecut printr-o incercare destul de neplacuta cu baiatul meu(este internat in spital si nu prea am avut timp de calculator,si nici nu cred ca o sa am in continuare).
       Deci , castigatorul tortului  este Lorena Georgia,care, asa cum a scris in comentariul ei isi doreste un tort de mot pentru fetita ei.Astept un mesaj de la dansa acum sa vedem cand va avea nevoie de tort.Doresc sa multumesc tuturor celor care au comentat si care m-au felicitat ,sper ca si de acum inainte sa-mi aprecieze munca.

4 comentarii:

Lorena Georgia spunea...

Buna ziua,

Va multumesc din suflet! Este primul meu concurs castigat si am participat la multe, slava Domnului!
Motul fetitei este in noiembrie, in data de 24... mai este. Suntem tare bucurosi, inca nu imi vine sa cred.
Ma rog pentru Andrei sa fie bine, sa nu fie ceva grav, sa-si revina repede si cei vinovati sa plateasca pentru asta, este inadmisibil asa ceva.
Asteptam vesti bune pentru el si multa, multa sanatate va doresc!

felis spunea...

Sanatate baiatului tau!...
Felicitari castigatoarei!.. Abia astept sa vad tortul de botez!...

Adnia spunea...

insanatosire grabnica baitului tau!

Olguta Hancu spunea...

Insanatosire grabnica, baietelului! Te pup!