vineri, 16 decembrie 2011

TORT ,,MICA SIRENA'' (2)






   Chiar daca se apropie Craciunul,si ar tebui sa fac torturi cu aceasta tema,ador marea si tot ce are legatura cu ea,asa ca a fost o mare bucurie sa realizez tortul pentru Denisa,o fetita ce a implinit 4 ani si o iubeste pe Mica Sirena.De data acesta am folosit o papusa in locul uneia modelate(si va rog faceti abstractie de parul ei ,n-am reusit deloc sa il aranjez,nu statea in niciun fel).Tortul a avut blat cu cacao,crema de iaurt cu fructe de padure si mousse de cicocolata.
   La multi ani,Denisa!

4 comentarii:

Anema spunea...

Foarte frumos tortul tau! Il salvez si eu pentru inspiratie :) Pupici

AdinA's Cakes spunea...

Multumesc frumos,Ana!Pup!

Bianca spunea...

ce superb e!!! Super super reusit. De abia astept sa fac si eu tort mica sirena.
Pupici

Unknown spunea...

Superb!Imi place combinatia de culori!