sâmbătă, 17 septembrie 2011

TORT ,,MADAGASCAR''


                                                                              Alex
                                                                              Marty
                                                                             Melman
                                                                               Gloria
                                                                             Rico
                                                                        Skipper
                                                                         Kowalski
                                                                          Private

                                             un prim plan cu pinguinii ce imi sunt tare dragi

      Nepotul meu , Florin ,a implinit 8 ani si pentru ca este fan al filmului de desene animate ,,Madagascar'',tortul nu putea avea o alta tema.Ca o paranteza,el are si alte pasiuni ,una fiind Shrek,si ar fi vrut un tort cu acesta ,dar spre dezamagirea lui si a mea,n-am reusit sa-l fac pe Shrek cat mai aproape de realitate;asta se intampla acum cateva luni de Florii (atunci i-am facut tortul cu dragon).Deci ,la aniversarea lui Florin au venit personajele principale din film :leul Alex, zebra Marty, girafa Melman, hipopotamita Gloria, pinguinii Rico, Skipper, Kowalski si Private.As fi vrut sa am mai mult timp sa-i realizez si pe Julian si Maurice,sa adaug mai multe detalii,insa Florin a fost extrem de incantat de tort si personaje,dealtfel si colegii lui de la scoala(ii vedeti in ultima poza ).Tortul a avut blat amandina,crema de iaurt cu piersici si crema de iaurt cu ananas.
       La multi ani Florin sa ai parte in viata de fericire,bucurii si succes la scoala!

17 comentarii:

Bianca spunea...

Ce frumos e!!! Superb realizat. la multi ani nepotului tau!!!

TeoBucatar spunea...

La multi ani!A avut un tort frumos,figurinele sunt fantastice!

Anema spunea...

Este foarte frumos iar personajele sunt simpatice. Imi place foarte mult. Felicitari!

Anema spunea...

P.S. Vezi ca are Marina un bebelus din silicon la vanzare, poate te intereseaza (http://torturi-marinaemy.blogspot.com/p/matrite-din-silicon-pentru-torturi.html) Pupici

MIMI spunea...

foarte frumos!si multe personaje,toate super reusite!felicitari din suflet si la multi ani sarbatoritului!

AdinA's Cakes spunea...

Multumesc mult de tot fetelor pentru aprecieri si cuvintele frumoase!

Luminitanaty spunea...

Tortul este superb, ai muncit ceva la el dar se marita, totul a iesit , fiecare detaliu e la locul lui. Felicitari

Adela Zilahi spunea...

La multi ani nepotului tau! Tortul este super realizat , personajele sunt fff reusite! Pupicei!!

SWEET CAKE STUDIO spunea...

Cu adevarat superb,felicitari pentru personaje sunt tare reusite.La multi ani si tot binele din lume!!!

Bonjour spunea...

Petrecere , nu gluma cu un asemenea tort.Cea fost dupa poze!!!!

Cellya spunea...

un tort foarte reusit ! da' stiu ca ai avut de munca la detalii, dar merita! cand ii vezi ce incantati sunt uiti de oboseala si obstacolele pe care le-ai intampinat! felicitari, Adina!!!!! :*

AdinA's Cakes spunea...

Multumesc foarte mult tuturor pentru aprecieri!Chiar am avut de munca la acest tort si ma bucur ca v-a placut!Pupici tuturor!

Marinela Muresan spunea...

Felicitari Adina!
Simpatice personajele! :))
Si multa munca pana le-ai realizat!
Spor si inspiratie in continuare! :)

AdinA's Cakes spunea...

Multumesc frumos Marilena!

giovanna spunea...

EU TI-AM MAI LASAT ODATA COMENTARIU LA TORTUL ASTA. ACUM VAD CA NU E. NU STIU CE SE INTAMPLA.
CA SI DATA TRECUTA ITI SPUN CA PERSONAJELE SUNT ABSOLUT FENOMENALE!!! CHIAR SEAMANA. IMI PLACE EXPRESIA FETELOR LOR. BRAVOOO

AdinA's Cakes spunea...

Giovanna ,nu stiu ce s-a intamplat ,dar nu am primit nici un comentariu de la tine(mai bine zis nu a aparut nici unul),chiar imi pare rau; sa stii ca nu este din vina mea daca s-a intamplat asa.Iti multumesc frumos pentru aprecieri si sper sa nu mai fie nici o problema.

Diana spunea...

super tortul...personajele sunt tare frumoase! felicitari pentru torturile pe care le faci, sunt deosebite!